Ghost Lector FS Essential, fekete/szürke
Ghost Lector FS Essential 29 kerékpár, benzinkék/óceánkék
Teljes felfüggesztésű XC speciális Ghost LECTOR FS – a lehető legmagasabb pedálozási hatékonyságra tervezték, hogy a legnehezebb versenyek is többé váljanak, mint versenyfutás az idővel, hanem élvezetté váljanak.Nem fogja tagadni az ikertestvérétől, Ghost LECTOR-tól örökölt géneket – az XC világbajnokságok legendáját. Mostantól kiváló tapadású kombinációkban a 120 mm-es (M, L, XL) és 107 mm-es (S méret) Traction Link hátsó felfüggesztésnek köszönhetően, amely minden helyzetben abszolút uralmat biztosít a kerékpár felett. Hogy a leghosszabb és legnehezebb versenyeket is zseniálisan és áttekinthetően lehessen kezelni.
A versenyző tökéletes geometriát kap, amit SuperFitnek hívnak. A SuperFit Geometry mögött egy gondosan megalkotott algoritmus áll, amely különböző magasságú versenyzők több tízezer biometrikus adatának kiértékelésén alapul. A vázcsövek hosszát és kölcsönös szögeit úgy alakították ki, hogy minden testmagassághoz ideális keretgeometriát alakítsanak ki. A következő lépés a hajtókar hosszának, a szár és a kormány szélességének optimalizálása a váz méretétől függően. Az utolsó fázisban a lovas excenteres markolatokkal +/- 1°-kal állíthatja be a nyereg szélességét és a kormány fogásszögét.
Szuperérzékeny felfüggesztés Traction Link® (Virtual Pivot). Felfüggesztés a hátsó szerkezet virtuális forgáspontjával. A hátsó lengéscsillapító aktiválásakor a hátsó agy tengelye a talajra merőlegesen mozog (nem körben). A Traction Link®-et a pedálozás és a hátsó felfüggesztés közötti kiegyensúlyozott kapcsolat megteremtésére fejlesztették ki. A hátsó szerkezet emelésének nagyon érzékeny használata, és egyben kiküszöböli az emelkedőn történő pedálozás során fellépő kilengést. Nehéz helyzetekben is segít a hátsó kerék érintkezésében a felülettel, ezáltal javítja a hátsó kerék tapadását és növeli a fékhatást. A Traction Link® lehetővé teszi, hogy az összes pedálozási energiát energiaveszteség nélkül előre mozgásba vigyük át. A lengéscsillapító terepviszonyoktól függetlenül a teljes tartományában hatékonyan működik. Szuper érzékeny a terepen fellépő kis egyenetlenségekre, kiválóan kezeli a középső löket csillapítását, és nagyszerű kései löketek progreszivitását biztosítja.
A nehéz terepen való bringázás, de még a versenyzés sem jelent majd problémát ennek a kerékpárnak. Minőségi felszerelés kompromisszumok nélkül, amelyet mind a kalandok szerelmesei, mind a rendszeresen versenyzők egyaránt kihasználnak.
Váz |
LECTOR FS LC
|
Első villa |
Fox 34 Float Performance SC távirányító 100 mm (XS-S) 120 mm (M-XL)
|
Rugóstag |
Fox Float DPS Performance Elite távirányító 107 mm (XS-S) 115 mm (M-XL )
|
Váltókar |
Shimano Deore SL-M6100
|
Váltó |
Shimano XT RD-M8100 12-S
|
Kazettás lánckeréksor |
Shimano Deore CS-M6100 10-51
|
Lánc |
Shimano CN-M6100
|
Hajtómű |
Shimano FC-MT5101 32T
|
Fékek |
Shimano BR-M7100 180/160 mm-es tárcsa vagy SRAM szintű TL 2/2 dugattyús 180 / 160 mm-es tárcsa
|
Fékkarok |
Shimano BL-M7100
|
Első gumi |
Schwalbe Racing Ralph Performance 29x2,25
|
Hátsó gumi |
Schwalbe Racing Ralph Performance 29x2,25
|
Nyeregcső |
Öszörült Fiftyone Carbon 34,9 mm
|
Nyereg |
Selle Italia X3 Boost
|
Kormányszár |
Ground Fiftyone Dia. 31,8 mm
|
Kormány |
Ground Fiftyone lapos rúd Dia. 31,8 mm 700 mm (XS) 720 mm (S) 740 mm (ML) 760 mm (XL)
|
Markolatok |
WTB Trail II
|
Középcsapágy |
Shimano BB-MT800
|
Tárcsák |
Shimano SM-RT56 180/180 mm
|
Sarok |
FRHG0061
|
Első fonott kerék |
Rodi Kerékpár 15x110 mm
|
Hátsó fonott kerék |
Rodi Kerékpár 12x148 mm
|
Nyeregbilincs |
GW nyeregbilincs 38,0 mm
|
Nem | Férfi, Unisex |
Modellév | 2023 |
Fokozatok száma | 1x12 |
Szett | Shimano XT, Shimano SLX, Shimano Deore |
Méret | XS, S, M, L, XL |
Súly | 12,8 kg |
Szín | fekete |
Anyag | karbon |
Kerekek anyaga | Alumínium |
Kerékátmérő | 29" |
Fékek | Hidraulikus tárcsafék |
Villa | Légrugós |
Rugóút | XS-S: 100mm, M-XL: 120mm |
Rugóstag | Levegős |
Hátsó rugóút | XS, S: 107 mm, M, L, XL: 115 mm |
Teleszkópos nyeregcső | igen |
Termék azonosító | 196572 |
Az MTBIKER webáruházban kínált kerékpárok újak, nem használtak, hivatalos forgalmazótól származnak és teljes garanciával rendelkeznek. Több márka még élethosszig tartó vázgaranciát is vállal regisztráció esetén. Minden garanciális szerviz az MTBIKER üzletekben történik a személyes átvételt vagy a kerékpár (vagy annak egy részének) futárral történő kézbesítését követően.
- A kerékpárt kivesszük a gyártó dobozából.
- A kerékpárt összeszereljük, leellenőrizzük és beállítjuk (hátsó- és első váltó, rugóstag, villa, kerekek...)
- A kerékpárt gondosan visszacsomagoljuk a dobozba és elküldjük
- Ha a kerékpárt személyes átvételre vagy házhozszállításra rendeled, a kerékpár összeszerelve és leellenőrizve vár rád.
- Ha a kerékpárt futárral rendeled a címedre, akkor a következő feladatok várnak rád:
- Vedd ki a kerékpárt a dobozból, és óvatosan távolítsd el a védőfóliákat és a védőanyagokat.
- Rögzíteni a kormányt a kormányszárhoz (1 perc, 4 vagy 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Behelyezni az első kereket a villába (1 perc, nincs szükség szerszámra, ha a kerékpár gyorskioldós).
- A fejcsapágy csavarjának meglazítása, a kormányszár egy vonalba állítása a kerékkel, a villa nyakán lévő felső csavarok meghúzása, majd a fejcsapágy meghúzása (2 perc, 4 vagy 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Felszerelni a pedálokat a hajtókarokra, miközben be kell zsírozni a pedálok menetét, és figyelembe kell venni a megfelelő oldalt (1 perc, egy 8 mm-es imbuszkulcs vagy egy 15 mm-es francia kulcs szükséges).
- Rögzíteni a nyeregcsövet a vázba (10 másodperc, nincs szükség szerszámra, ha a váz gyorskioldós).
- Felfújni a gumiabroncsokat és szükség esetén a villát és a rugóstagot a szükséges nyomásra (2 perc, pumpa szükséges).
- Leellenőrizni az imbuszcsavarok és a gyorskioldók meghúzását (2 perc, 4 és 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Menj el egy tesztkörre! Kezeld óvatosan a kerékpárt, amíg meg nem szokjátok egymást. Ha a kerékpár tárcsafékkel van felszerelve, akkor újonnan visszafogott lesz a teljesítményük - nagyobb sebességről való 4-5 erőteljes fékezés után érik el a teljes fékezési teljesítményüket.
