Mondraker Summum R 29 kerékpár, mélylila/világoskék
Mondraker Summum R 29 kerékpár
A nehéz terepen való bringázás, de még a versenyzés sem jelent majd problémát ennek a kerékpárnak. Minőségi felszerelés kompromisszumok nélkül, amelyet mind a kalandok szerelmesei, mind a rendszeresen versenyzők egyaránt kihasználnak.
Váz |
Summum 29 6061 Alloy Stealth Evo, hidroformázott cső, Zero felfüggesztési rendszer, 200 mm-es út, előremenő geometria, ötvözött felső lengéscsillapító csapágyakkal, SuperBoost 12x157 mm-es hátsó tengely, 83 mm-es BSA alsó konzol, MAX. kapacitású kétsoros Enduro csapágyak, HHG belső kábelvezetés, ISCG 05. *Opcionális geometriai készlet
|
Első villa |
Fox 40 29 Float FIT GRIP EVOL Performance, 203 mm, légrugó, 1-1/8” kormánycső, 20x110 mm-es tengely, eltolás 56 mm. Beállítások: alacsony fordulatszámú kompresszió, kis sebességű visszapattanás, levegő előterhelés
|
Rugóstag |
Fox DHX2 Performance Elite, 225x70 mm. Beállítások: alacsony fordulatszámú kompresszió, kis sebességű visszapattanás, rugó előfeszítés. Felső csonktartó, 30x8 mm-es alsó perselyek
|
Váltókar |
Sram trigger GX DH 7s, X-működtetés 1:1
|
Váltó |
Sram GX DH, 7s, közepes ketrec, X-működtetés 1:1
|
Első váltó |
E.13 Vario Compact felső csúszka, ötvözött hátlap, DMB (közvetlen szerelésű Bashguard) alsó csúszka 34-36T, ISCG 05 állítható felső csúszka
|
Kazettás lánckeréksor |
Sram PG 720 11-25T, 7s
|
Lánc |
Sram PC1110 11s, Powerlock
|
Hajtómű |
Truvativ Descendant DH, DUB tengely, 34T közvetlen szerelésű láncgyűrű, 165 mm
|
Fékkarok |
Sram Code R, szerszám nélküli kinyúlás állítás
|
Felnik |
e*thirteen LG1 Plus DH, IW29 29" kampó nélküli, 6069 hegesztett alumínium, 30 mm belső szélesség, cső nélküli kész, 32 küllős
|
Felnik |
"e*thirteen LG1 Plus DH, IW29 29"" Akasztó nélküli, 6069 hegesztett alumínium, 30 mm belső szélesség, cső nélküli kész, 32 küllős"
|
Kerékagyak |
e*thirteen Boost 20x110mm, háromszoros tömítésű, teljesen megmunkált alumínium, IS 6 csavar / e*thirteen Superboost 12x157 mm, háromszoros tömítésű, teljesen megmunkált alumínium 6 fokos rögzítéssel, IS 6 csavar
|
Első kerékagy |
e*thirteen Boost 20x110 mm, háromszoros tömítésű, teljesen megmunkált alumínium, IS 6 csavar
|
Hátsó kerékagy |
e*thirteen Superboost 12x157 mm, háromszoros tömítésű, teljesen megmunkált alumínium 6 fokos rögzítéssel, IS 6 csavar
|
Küllők |
e*thirteen egyedi Hive háromszoros tompított fekete acél, ötvözött mellbimbók, mellbimbó alátétek
|
Fűzés |
e*thirteen egyedi Hive háromszoros tompított fekete acél, ötvözött mellbimbók, mellbimbó alátétek
|
Külső gumik |
Michelin DH34 29x2,4, tubus nélküli, Magi-X DH keverék, duplán megerősített DH árnyékoló burkolat, huzalperem
|
Nyeregcső |
SDG Micro I-Beam SP-751 ötvözet, átmérő 31,6 mm, hossz 300 mm, mikrobeállítás
|
Nyereg |
SDG I-Fly 2.0 I-Beam, nagy sűrűségű PU hab, Cordura oldalak
|
Kormányszár |
Onoff Krypton DH CNC integrált FG, 25-30 mm-es állítható hosszúság, 31,8 mm-es bordás, 6061-es ötvözet, 2x6 mm-es távtartó
|
Kormány |
Onoff Sulfur 1.0 double butted 6061 alloy, rise: 20 mm, width: 800 mm, 9º backsweep, 5º upsweep, 31.8 mm barbore
|
Kormánycsapágy |
Onoff Mercurium 1.5 ZS 1-1/8” kormánycsőhöz, 41x30,15x7x45ºx45º ACB tömített csapágyak, geometriai készlet csészék, külső átmérő 56 mm
|
Középcsapágy |
Sram DUB BSA, tömített csapágyak, 83 mm
|
Nem | Férfi, Unisex |
Modellév | 2023 |
Fokozatok száma | 1x7 |
Szett | SRAM GX |
Méret | S, M, L, XL |
Szín | mélylila/világoskék |
Anyag | alumínium |
Kerekek anyaga | Alumínium |
Kerékátmérő | 29" |
Fékek | Hidraulikus tárcsafék |
Villa | Légrugós |
Rugóút | 203 mm |
Rugóstag | Spirálrugós |
Hátsó rugóút | 200 mm |
Teleszkópos nyeregcső | nem |
Termék azonosító | 208237 |

Az MTBIKER webáruházban kínált kerékpárok újak, nem használtak, hivatalos forgalmazótól származnak és teljes garanciával rendelkeznek. Több márka még élethosszig tartó vázgaranciát is vállal regisztráció esetén. Minden garanciális szerviz az MTBIKER üzletekben történik a személyes átvételt vagy a kerékpár (vagy annak egy részének) futárral történő kézbesítését követően.
- A kerékpárt kivesszük a gyártó dobozából.
- A kerékpárt összeszereljük, leellenőrizzük és beállítjuk (hátsó- és első váltó, rugóstag, villa, kerekek...)
- A kerékpárt gondosan visszacsomagoljuk a dobozba és elküldjük
- Ha a kerékpárt személyes átvételre vagy házhozszállításra rendeled, a kerékpár összeszerelve és leellenőrizve vár rád.
- Ha a kerékpárt futárral rendeled a címedre, akkor a következő feladatok várnak rád:
- Vedd ki a kerékpárt a dobozból, és óvatosan távolítsd el a védőfóliákat és a védőanyagokat.
- Rögzíteni a kormányt a kormányszárhoz (1 perc, 4 vagy 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Behelyezni az első kereket a villába (1 perc, nincs szükség szerszámra, ha a kerékpár gyorskioldós).
- A fejcsapágy csavarjának meglazítása, a kormányszár egy vonalba állítása a kerékkel, a villa nyakán lévő felső csavarok meghúzása, majd a fejcsapágy meghúzása (2 perc, 4 vagy 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Felszerelni a pedálokat a hajtókarokra, miközben be kell zsírozni a pedálok menetét, és figyelembe kell venni a megfelelő oldalt (1 perc, egy 8 mm-es imbuszkulcs vagy egy 15 mm-es francia kulcs szükséges).
- Rögzíteni a nyeregcsövet a vázba (10 másodperc, nincs szükség szerszámra, ha a váz gyorskioldós).
- Felfújni a gumiabroncsokat és szükség esetén a villát és a rugóstagot a szükséges nyomásra (2 perc, pumpa szükséges).
- Leellenőrizni az imbuszcsavarok és a gyorskioldók meghúzását (2 perc, 4 és 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Menj el egy tesztkörre! Kezeld óvatosan a kerékpárt, amíg meg nem szokjátok egymást. Ha a kerékpár tárcsafékkel van felszerelve, akkor újonnan visszafogott lesz a teljesítményük - nagyobb sebességről való 4-5 erőteljes fékezés után érik el a teljes fékezési teljesítményüket.

Jelenleg nincsenek itt kérdések
Jelenleg nincsenek itt értékelések