Giant TCR Advanced Pro 0 Disc Di2 GE kerékpár, karbonszálas
Giant TCR Advanced Pro 0 Disc Di2 GE kerékpár
Országúti kerékpár tapasztalt bringásoknak, akik évente több ezer kilométert tesznek meg. Alkalmas rendszeres vagy kemény edzéshez, amatőr versenyzéshez és hosszú túrákhoz. Nagyszerű felszereltség és könnyű súly, amiben megbízhatsz.
Váz |
Advanced-Grade Composite, disc
|
Első villa |
Advanced-Grade Composite, full-composite OverDrive 2 steerer, disc
|
Váltókar |
Shimano Ultegra Di2 ST-R8170
|
Váltó |
Shimano Ultegra Di2 RD-R8150
|
Első váltó |
Shimano Ultegra Di2 FD-R8150
|
Kazettás lánckeréksor |
Shimano Ultegra, 12 sebességes, 11-34T
|
Lánc |
Shimano Ultegra
|
Hajtómű |
Shimano Ultegra, 36/52T XS, S: 170 mm, M, M/L: 172,5 mm, L, XL: 175 mm
|
Fékek |
Shimano Ultegra Di2 hydraulic, Shimano RT-MT800 rotors [F] 160 mm, [R] 140 mm
|
Fékkarok |
Shimano Ultegra Di2 hidraulikus
|
Felnik |
Giant SLR 1 36 Carbon Disc WheelSystem, [F] 36 mm, [R] 36 mm
|
Kerékagyak |
[F] Óriás alacsony súrlódású agy, CenterLock, 12 mm-es átmenő tengely,
[R] Óriás, alacsony súrlódású agy, 30 t racsnis meghajtó, CenterLock, 12 mm-es átmenő tengely |
Kerékagyak |
[F] Óriás alacsony súrlódású agy, CenterLock, 12 mm-es átmenő tengely,
[R] Óriás, alacsony súrlódású agy, 30 t racsnis meghajtó, CenterLock, 12 mm-es átmenő tengely |
Küllők |
SAPIM CX-Ray
|
Külső gumik |
CADEX Race, belső nélküli, 700x25C (26,5 mm), hajtogatható
|
Nyeregcső |
Giant Variant, composite, -5/+15 mm offset
|
Nyereg |
Giant Fleet SL
|
Kormányszár |
Óriás érintkező SL XS: 80mm, S: 90mm, M: 100mm, M/L, L: 110mm, XL: 120mm
|
Kormány |
Giant Contact SLR XS, S: 40 cm, M, M/L: 42 cm, L, XL: 44 cm
|
Markolatok |
Stratus Lite 2.0
|
Középcsapágy |
Shimano, press fit
|
kiegészítők |
számítógép tartó, tubeless előkészítve
|
Nem | Férfi, Unisex |
Modellév | 2024 |
Fokozatok száma | 2x12 |
Szett | Shimano Ultegra |
Szín | szénszennyező |
Anyag | karbon |
Kerekek anyaga | Karbon |
Kerékátmérő | 28" |
Fékek | Hidraulikus tárcsafék |
Villa | Merev |
Termék azonosító | 256792 |
Az MTBIKER webáruházban kínált kerékpárok újak, nem használtak, hivatalos forgalmazótól származnak és teljes garanciával rendelkeznek. Több márka még élethosszig tartó vázgaranciát is vállal regisztráció esetén. Minden garanciális szerviz az MTBIKER üzletekben történik a személyes átvételt vagy a kerékpár (vagy annak egy részének) futárral történő kézbesítését követően.
- A kerékpárt kivesszük a gyártó dobozából.
- A kerékpárt összeszereljük, leellenőrizzük és beállítjuk (hátsó- és első váltó, rugóstag, villa, kerekek...)
- A kerékpárt gondosan visszacsomagoljuk a dobozba és elküldjük
- Ha a kerékpárt személyes átvételre vagy házhozszállításra rendeled, a kerékpár összeszerelve és leellenőrizve vár rád.
- Ha a kerékpárt futárral rendeled a címedre, akkor a következő feladatok várnak rád:
- Vedd ki a kerékpárt a dobozból, és óvatosan távolítsd el a védőfóliákat és a védőanyagokat.
- Rögzíteni a kormányt a kormányszárhoz (1 perc, 4 vagy 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Behelyezni az első kereket a villába (1 perc, nincs szükség szerszámra, ha a kerékpár gyorskioldós).
- A fejcsapágy csavarjának meglazítása, a kormányszár egy vonalba állítása a kerékkel, a villa nyakán lévő felső csavarok meghúzása, majd a fejcsapágy meghúzása (2 perc, 4 vagy 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Felszerelni a pedálokat a hajtókarokra, miközben be kell zsírozni a pedálok menetét, és figyelembe kell venni a megfelelő oldalt (1 perc, egy 8 mm-es imbuszkulcs vagy egy 15 mm-es francia kulcs szükséges).
- Rögzíteni a nyeregcsövet a vázba (10 másodperc, nincs szükség szerszámra, ha a váz gyorskioldós).
- Felfújni a gumiabroncsokat és szükség esetén a villát és a rugóstagot a szükséges nyomásra (2 perc, pumpa szükséges).
- Leellenőrizni az imbuszcsavarok és a gyorskioldók meghúzását (2 perc, 4 és 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Menj el egy tesztkörre! Kezeld óvatosan a kerékpárt, amíg meg nem szokjátok egymást. Ha a kerékpár tárcsafékkel van felszerelve, akkor újonnan visszafogott lesz a teljesítményük - nagyobb sebességről való 4-5 erőteljes fékezés után érik el a teljes fékezési teljesítményüket.

Jelenleg nincsenek itt kérdések
Jelenleg nincsenek itt értékelések