Lapierre XRM 8.9 29 kerékpár, áttetsző kék
Lapierre XRM 8.9 29 kerékpár
A nehéz terepen való bringázás, de még a versenyzés sem jelent majd problémát ennek a kerékpárnak. Minőségi felszerelés kompromisszumok nélkül, amelyet mind a kalandok szerelmesei, mind a rendszeresen versenyzők egyaránt kihasználnak.
Váz |
XR full Carbon, 110 mm-es, 29 hüvelykes, 29 hüvelykes, pressfit, boost, metrikus, átmenő tengely
|
Első villa |
FOX 34 úszó SC PS SC Fit 4 távirányító, 2 állású 120 mm
|
Rugóstag |
FOX Float FS Remote up, 210*55 mm
|
Hátsó váltó |
Shimano Deore XT 12s Shadow +
|
Kazettás lánckeréksor |
Shimano Deore 10-51T 12s
|
Lánc |
Shimano Deore 12s
|
Hajtómű |
Shimano Deore XT 32T, 170 mm (S), 175 mm (M, L, XL)
|
Fékek |
Shimano Deore XT 180/160 mm
|
Kerekek |
DT Swiss XR1700 Spline
|
Külső gumik |
F: Maxxis ARDENT RACE 3C MaxxSpeed EXO TR 29x2,35"
R: Maxxis REKON RACE EXO TR 29x2,35" 120 TPI |
Nyeregcső |
Limotec A1 Fénycsepp, Ø: 31,6 mm, úthossz 100 mm (S, M), 125 mm (L, XL)
|
Nyereg |
Fizik Argo Vento X 140 mm
|
Kormányszár |
Lapierre AL6061 ötvözet, -6°, Ø: 31,8 mm, L: 60 mm (S, M), 70 mm (L, XL)
|
Kormány |
RACE FACE TURBINA, Szélesség: 760 mm, Emelkedés: 1/2", Ø: 31,8 mm
|
Markolat |
Lapierre markolat eloxált, S/M: kis átmérő, L/XL: nagy átmérő
|
Kormánycsapágy |
FSA Integrált 1.5ZS IS-2 /42/ACB rejtett készlet
|
Középcsapágy |
Shimano MT800 Press Fit
|
Pedál |
XLC, VP VPE-527
|
Nem | Férfi, Unisex |
Modellév | 2024 |
Szett | Shimano XT, Shimano Deore |
Fokozatok száma | 1x12 |
Fékek | Hidraulikus tárcsafék |
Kerékátmérő | 29" |
Rugóút | 120 mm |
Anyag | karbon |
Méret | S, M, L, XL |
Szín | áttetsző kék |
Villa | Légrugós |
Rugóstag | Levegős |
Kerekek anyaga | Alumínium |
Hátsó rugóút | 110 mm |
Teleszkópos nyeregcső | igen |
Termék azonosító | 262999 |
Az MTBIKER webáruházban kínált kerékpárok újak, nem használtak, hivatalos forgalmazótól származnak és teljes garanciával rendelkeznek. Több márka még élethosszig tartó vázgaranciát is vállal regisztráció esetén. Minden garanciális szerviz az MTBIKER üzletekben történik a személyes átvételt vagy a kerékpár (vagy annak egy részének) futárral történő kézbesítését követően.
- A kerékpárt kivesszük a gyártó dobozából.
- A kerékpárt összeszereljük, leellenőrizzük és beállítjuk (hátsó- és első váltó, rugóstag, villa, kerekek...)
- A kerékpárt gondosan visszacsomagoljuk a dobozba és elküldjük
- Ha a kerékpárt személyes átvételre vagy házhozszállításra rendeled, a kerékpár összeszerelve és leellenőrizve vár rád.
- Ha a kerékpárt futárral rendeled a címedre, akkor a következő feladatok várnak rád:
- Vedd ki a kerékpárt a dobozból, és óvatosan távolítsd el a védőfóliákat és a védőanyagokat.
- Rögzíteni a kormányt a kormányszárhoz (1 perc, 4 vagy 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Behelyezni az első kereket a villába (1 perc, nincs szükség szerszámra, ha a kerékpár gyorskioldós).
- A fejcsapágy csavarjának meglazítása, a kormányszár egy vonalba állítása a kerékkel, a villa nyakán lévő felső csavarok meghúzása, majd a fejcsapágy meghúzása (2 perc, 4 vagy 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Felszerelni a pedálokat a hajtókarokra, miközben be kell zsírozni a pedálok menetét, és figyelembe kell venni a megfelelő oldalt (1 perc, egy 8 mm-es imbuszkulcs vagy egy 15 mm-es francia kulcs szükséges).
- Rögzíteni a nyeregcsövet a vázba (10 másodperc, nincs szükség szerszámra, ha a váz gyorskioldós).
- Felfújni a gumiabroncsokat és szükség esetén a villát és a rugóstagot a szükséges nyomásra (2 perc, pumpa szükséges).
- Leellenőrizni az imbuszcsavarok és a gyorskioldók meghúzását (2 perc, 4 és 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Menj el egy tesztkörre! Kezeld óvatosan a kerékpárt, amíg meg nem szokjátok egymást. Ha a kerékpár tárcsafékkel van felszerelve, akkor újonnan visszafogott lesz a teljesítményük - nagyobb sebességről való 4-5 erőteljes fékezés után érik el a teljes fékezési teljesítményüket.
Jelenleg nincsenek itt kérdések
Jelenleg nincsenek itt értékelések