Giant TCR Advanced Pro 0 Di2 kerékpár, higany
Giant TCR Advanced Pro 0 Di2 kerékpár
Szuper könnyű, rendkívül hatékony , röviden, mint egy álom. A legendás TCR versenysorozat új, 10. generációja ismét egy sor újítást hoz. A TCR Advanced egy sokoldalú versenykerékpár, amely az élvonalbeli karbonvázas technológiákat ötvözi a teljesen integrált alkatrészekkel, hogy segítsen mászni, kanyarban és lesüllyedni, elképesztő sebességgel és verhetetlen irányíthatósággal.Rendszeroptimalizálás : A keretkészletet, a kerekeket, a pilótafülkét és más alkatrészeket együtt tervezték, fejlesztették és tesztelték, hogy a legjobban egyetlen rendszerként működjenek . A vadonatúj OverDrive Aero kormányrendszer a Contact SL AeroLight szárral és a Contact SLR vagy Contact SL kormánnyal (modelltől függően) tökéletes megoldást jelent a belső kábelvezetéshez , miközben a felső sapkát és a távtartókat is integrálja egy aerodinamikusabb f
Nyertes hatékonyság : Megalkuvást nem ismerő motor, nagyobb merevség-tömeg aránnyal, mint a modell előző generációja, az új aerodinamikus csőforma és az alacsonyabb össztömeg robbanásszerű gyorsulást és hajthatatlan merevséget hoz a pedálozás során. Az eredmény a csúcsteljesítmény , amelyet a legjobban értékelni fog a verseny azon pillanataiban, amelyek meghatározóak az eredményed szempontjából.
Integrált aerodinamika : Minden csőforma tervezése és fejlesztése CFD-modellezés (Computational Fluid Dynamics) és szélcsatorna-teszt segítségével történik. A csonka ellipszis vázcsövek kialakításától az új pilótafülke-kialakításig és az alkatrészek integrációjáig mindez hozzájárul az áramvonalas profilhoz, amely javítja az általános aerodinamikai teljesítményt az előző generációhoz képest.
Országúti kerékpár tapasztalt bringásoknak, akik évente több ezer kilométert tesznek meg. Alkalmas rendszeres vagy kemény edzéshez, amatőr versenyzéshez és hosszú túrákhoz. Nagyszerű felszereltség és könnyű súly, amiben megbízhatsz.
Váz |
Haladó minőségű kompozit, 12x142 mm átmenő tengely, tárcsa
|
Első villa |
Fejlett SL-minőségű kompozit, teljes kompozit OverDrive Aero kormánymű, 12x100 mm-es átmenő tengely, tárcsa
|
Váltókarok |
Shimano Ultegra Di2
|
Hátsó váltó |
Shimano Ultegra Di2 RD-R8150
|
Első váltó |
Shimano Ultegra Di2 FD-R8150
|
Kazettás lánckeréksor |
Shimano Ultegra, 12 sebességes, 11-34T
|
Lánc |
Shimano CN-M8100
|
Hajtómű |
Shimano Ultegra, 36/52T Giant Power Pro Pro teljesítménymérővel XS, S: 170 mm, M, M/L: 172,5 mm, L, XL: 175 mm
|
Fékek |
Shimano Ultegra Di2 hidraulika, Shimano RT-CL800 rotor [F] 160 mm, [R] 140 mm
|
Felnik |
Óriás SLR 0 40 WheelSystem, [F] 40 mm, [R] 40 mm
|
Kerékagyak |
[F] Óriási, alacsony súrlódású agy, CenterLock, 12 mm-es átmenő tengely
[R] Óriás, alacsony súrlódású agy, 40T racsnis meghajtó, CenterLock, 12 mm-es átmenő tengely |
Küllők |
Óriás Aero Carbon küllő
|
Külső gumik |
CADEX Race GC, tubus nélküli, 700x25C (28 mm), összecsukható (max. 33 mm)
|
Nyeregcső |
Giant Variant
|
Nyereg |
Giant Fleet SL
|
Kormányszár |
Giant Contact SL AeroLight XS: 80mm, S: 90mm, M: 100mm, M/L, L: 110mm, XL: 120mm
|
Kormány |
Giant Contact SLR XS, S: 39/40 cm, M, M/L: 39/42 cm, L, XL: 41/44 cm
|
Bandázs |
Stratus Lite 2.0
|
Középcsapágy |
Shimano
|
kiegészítők |
számítógép tartó, Airway Eco Composite vizespalacktartó, tubus nélküli előkészítve
|
Nem | Férfi, Unisex |
Modellév | 2025 |
Szett | Shimano XT, Shimano Ultegra |
Fokozatok száma | 2x12 |
Fékek | Hidraulikus tárcsafék |
Kerékátmérő | 700C (28") |
Anyag | karbon |
Szín | ezüst |
Villa | Merev |
Kerekek anyaga | Karbon |
Termék azonosító | 301294 |
Az MTBIKER webáruházban kínált kerékpárok újak, nem használtak, hivatalos forgalmazótól származnak és teljes garanciával rendelkeznek. Több márka még élethosszig tartó vázgaranciát is vállal regisztráció esetén. Minden garanciális szerviz az MTBIKER üzletekben történik a személyes átvételt vagy a kerékpár (vagy annak egy részének) futárral történő kézbesítését követően.
- A kerékpárt kivesszük a gyártó dobozából.
- A kerékpárt összeszereljük, leellenőrizzük és beállítjuk (hátsó- és első váltó, rugóstag, villa, kerekek...)
- A kerékpárt gondosan visszacsomagoljuk a dobozba és elküldjük
- Ha a kerékpárt személyes átvételre vagy házhozszállításra rendeled, a kerékpár összeszerelve és leellenőrizve vár rád.
- Ha a kerékpárt futárral rendeled a címedre, akkor a következő feladatok várnak rád:
- Vedd ki a kerékpárt a dobozból, és óvatosan távolítsd el a védőfóliákat és a védőanyagokat.
- Rögzíteni a kormányt a kormányszárhoz (1 perc, 4 vagy 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Behelyezni az első kereket a villába (1 perc, nincs szükség szerszámra, ha a kerékpár gyorskioldós).
- A fejcsapágy csavarjának meglazítása, a kormányszár egy vonalba állítása a kerékkel, a villa nyakán lévő felső csavarok meghúzása, majd a fejcsapágy meghúzása (2 perc, 4 vagy 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Felszerelni a pedálokat a hajtókarokra, miközben be kell zsírozni a pedálok menetét, és figyelembe kell venni a megfelelő oldalt (1 perc, egy 8 mm-es imbuszkulcs vagy egy 15 mm-es francia kulcs szükséges).
- Rögzíteni a nyeregcsövet a vázba (10 másodperc, nincs szükség szerszámra, ha a váz gyorskioldós).
- Felfújni a gumiabroncsokat és szükség esetén a villát és a rugóstagot a szükséges nyomásra (2 perc, pumpa szükséges).
- Leellenőrizni az imbuszcsavarok és a gyorskioldók meghúzását (2 perc, 4 és 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Menj el egy tesztkörre! Kezeld óvatosan a kerékpárt, amíg meg nem szokjátok egymást. Ha a kerékpár tárcsafékkel van felszerelve, akkor újonnan visszafogott lesz a teljesítményük - nagyobb sebességről való 4-5 erőteljes fékezés után érik el a teljes fékezési teljesítményüket.