Lapierre Xelius DRS 8.0 kerékpár, párizsi kőbézs
Lapierre Xelius DRS 8.0 kerékpár
Engedje szabadjára a nyílt utakon való tekerés tiszta örömét a Lapierre országúti kerékpárok negyedik generációjával, amelyeket gondosan terveztek a sebességre és a teljesítményre. A továbbfejlesztett aerodinamikai kialakítás minden eddiginél jobban áthatol a levegőben, és minden pedállökés gyorsabban és finomabban visz előre. Ez a kerékpár nem csak lovaglásra készült; Ez a Lapierre több mint 75 éves szenvedélyének és a tökéletességre való könyörtelen törekvésnek az ünnepe, és minden vele való utazás alkalom arra, hogy élve és szabadon érezd magad.
Az AERO országúti kerékpárok egyre inkább univerzális gépekké válnak, és fokozatosan felváltják a Performance kerékpárokat. Az új Xelius DRS pedig egyesíti és felváltja ezt a két szegmenst a Lapierre kollekcióban. Az adatok egyértelműen azt mutatják, hogy a légellenállás kulcsfontosságú, és ez a megtakarítás segíti a versenyzőt abban, hogy fejlődjön, és értékes másodperceket takarítson meg, amelyek eldöntik a versenyt.
Aerodinamika
A váz aerodinamikája kulcsszerepet játszik, és mögötte a szélcsatornában végzett részletes tesztelés és a számítógépes szimulációk állnak. Ennek köszönhetően magának a váznak a légellenállása 16%-kal csökkent az előző generációs Xelius SL-hez képest, és ez a jelentős előny 15,8 W megtakarítást jelent 50 km/órás sebesség mellett.
Karbon váz
3D Tubular™ Ez az üléstámaszok egyedi és logikus összekapcsolása a felső keretcsővel, messze az ülésoszlop előtt. Szabadon hagyja az üléscsövet teljes hosszában, és jobban csillapítja a rezgéseket, és biztosítja a motoros számára a szükséges kényelmet.
Kétféle váz található a kínálatban, amelyek nem formájukban, hanem csak a szénszálak választékában és a gyanta mennyiségében térnek el egymástól. Az UD SLI TEAM LIGHT jelzésű, 790 g-os elit keret (festés előtt M méret) a 10.0 és 11.0 (SE) csúcsmodellek kiváltsága. A standard keret súlya 908 g.
Geometria
A legszembetűnőbb változás a geometriában a 0,5°-kal függőlegesebb nyeregcső (74°). Rövidebb fejcső alacsonyabb légellenállással és hosszabb kinyúlással a sportosabb, teljesítményközpontúbb utazáshoz. A kínálat egy XXL-es mérettel is bővült a 195 cm feletti versenyzők számára.
Pilótafülke és alkatrészek
A legmagasabb, 8.0 - 11.0 jelzésű modellek DT SWISS karbon kerekekkel és vadonatúj Lapierre kombóval (325 g) vannak felszerelve. Minden modell tartalmaz egy karbon aero nyeregcsövet nulla eltolással.
Országúti kerékpár tapasztalt bringásoknak, akik évente több ezer kilométert tesznek meg. Alkalmas rendszeres vagy kemény edzéshez, amatőr versenyzéshez és hosszú túrákhoz. Nagyszerű felszereltség és könnyű súly, amiben megbízhatsz.
Váz |
Lapierre Xelius DRS
|
Első villa |
Lapierre Xelius CF villa, 1 1/8" - 1 1/2", 12 x 100 mm
|
Váltókar |
Shimano Ultegra ST-R8170
|
Váltó |
Shimano Ultegra Di2 R8150 12s, 24 sebességes
|
Első váltó |
Shimano Ultegra Di2 R8150 felforrasztott
|
Kazettás lánckeréksor |
Shimano Ultegra R8101 12s, 11-34T
|
Lánc |
Shimano CN M7100 12s
|
Hajtómű |
Shimano Ultegra R8100 165mm, 52-36T
|
Fékek |
Shimano Ultegra R8100, 160 mm / 140 mm
|
Fékkarok |
Shimano Ultegra R8170
|
Kerekek |
DT Swiss ERC1600 spline 45 mm
|
Külső gumik |
Continental GP5000S TR 25-622
|
Nyeregcső |
Lapierre Xelius DRS Carbon 0 mm eltolás
|
Nyereg |
Prologo Dimension T4.0 sínek
|
Kormány |
Lapierre RB167 szén félig integrált, -10°; Esés: 125 mm, Kinyúlás: 72 mm, Kitörés: 5° 37 mm
|
Bandázs |
Lapierre TAPE
|
Kormánycsapágy |
Az ICR-en keresztül
|
Középcsapágy |
Shimano Pressfit BB71-41B
|
Pedál |
VP VPE-527
|
Nem | Férfi, Unisex |
Modellév | 2025 |
Fokozatok száma | 2x12 |
Szett | Shimano SLX, Shimano Ultegra |
Szín | párizsi kőbézs |
Anyag | karbon |
Kerekek anyaga | Karbon |
Kerékátmérő | 28" |
Fékek | Hidraulikus tárcsafék |
Villa | Merev |
Termék azonosító | 331289 |
Az MTBIKER webáruházban kínált kerékpárok újak, nem használtak, hivatalos forgalmazótól származnak és teljes garanciával rendelkeznek. Több márka még élethosszig tartó vázgaranciát is vállal regisztráció esetén. Minden garanciális szerviz az MTBIKER üzletekben történik a személyes átvételt vagy a kerékpár (vagy annak egy részének) futárral történő kézbesítését követően.
- A kerékpárt kivesszük a gyártó dobozából.
- A kerékpárt összeszereljük, leellenőrizzük és beállítjuk (hátsó- és első váltó, rugóstag, villa, kerekek...)
- A kerékpárt gondosan visszacsomagoljuk a dobozba és elküldjük
- Ha a kerékpárt személyes átvételre vagy házhozszállításra rendeled, a kerékpár összeszerelve és leellenőrizve vár rád.
- Ha a kerékpárt futárral rendeled a címedre, akkor a következő feladatok várnak rád:
- Vedd ki a kerékpárt a dobozból, és óvatosan távolítsd el a védőfóliákat és a védőanyagokat.
- Rögzíteni a kormányt a kormányszárhoz (1 perc, 4 vagy 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Behelyezni az első kereket a villába (1 perc, nincs szükség szerszámra, ha a kerékpár gyorskioldós).
- A fejcsapágy csavarjának meglazítása, a kormányszár egy vonalba állítása a kerékkel, a villa nyakán lévő felső csavarok meghúzása, majd a fejcsapágy meghúzása (2 perc, 4 vagy 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Felszerelni a pedálokat a hajtókarokra, miközben be kell zsírozni a pedálok menetét, és figyelembe kell venni a megfelelő oldalt (1 perc, egy 8 mm-es imbuszkulcs vagy egy 15 mm-es francia kulcs szükséges).
- Rögzíteni a nyeregcsövet a vázba (10 másodperc, nincs szükség szerszámra, ha a váz gyorskioldós).
- Felfújni a gumiabroncsokat és szükség esetén a villát és a rugóstagot a szükséges nyomásra (2 perc, pumpa szükséges).
- Leellenőrizni az imbuszcsavarok és a gyorskioldók meghúzását (2 perc, 4 és 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Menj el egy tesztkörre! Kezeld óvatosan a kerékpárt, amíg meg nem szokjátok egymást. Ha a kerékpár tárcsafékkel van felszerelve, akkor újonnan visszafogott lesz a teljesítményük - nagyobb sebességről való 4-5 erőteljes fékezés után érik el a teljes fékezési teljesítményüket.

Jelenleg nincsenek itt értékelések