GT Slammer 20" kerékpár, raw
Válaszd az üzletben történő személyes átvételt, és dönts a helyszínen.
GT Slammer 20"-os kerékpár
Váz |
GT FS Design, Hi-Ten acélcsövek, DT Gusset, amerikai BB, ülésrögzítő U-fék, külső 1-1/8" H / T, eltávolítható rotorfülekkel, Odyssey Springfield-fék kompatibilis
|
Első villa |
GT FS Design, Hi-Ten 31,8-28,6 mm-es kúpos külső átmérőjű pengék, 31 mm-es eltolás, 3/8"-os tengelykiesések
|
Kazettás lánckeréksor |
9T kazetta
|
Lánc |
KMC Z410
|
Hajtómű |
GT Tubular CR-MO 3db, 170 mm-es karok, hidegen kovácsolt CR-MO 19 mm x 8T orsó, 25T GT acéllánckerék
|
Fékek |
Hátsó SST ORYG Detangler, Alumínium U-fék / Puha összetételű betét
|
Felnik |
Egyfalú ötvözet, 20" 36h
|
Első kerékagy |
Acél ház, laza golyó 3/8" x 150 mm hőkezelt tengely, 15 mm-es anya elől, ötvözött test, 1 laza golyó, 4 tömített csapágy 14 mm x 180 mm tengely, 9T kazetta, 36 furat, 17 mm-es anya hátul
|
Külső gumik |
Innova, 20 x 2,3" elöl, 2,2" hátul
|
Nyeregcső |
Ötvözet, 25,4 mm x 200 mm
|
Nyereg |
Integrált nyereg oszloppal
|
Kormányszár |
Új GT Top Load, 1-1/8", hidegen kovácsolt sapka, 32 mm-es emelkedés, 40 mm-es hossz
|
Kormány |
GT Freestyle 2db, acél, 8,375" ma x 28" sz, 3° fel, 11°
|
Kormánycsapágy |
1-1/8" menet nélküli, acél
|
Középcsapágy |
Amerikai laza golyóscsapágy
|
Pedál |
GT alacsony profilú FS platform kialakítás, PP anyag, bór tengely
|
Küllők |
Stainless Steel
|
Nem | Férfi, Unisex |
Modellév | 2019 |
Szett | Egyéb |
Fokozatok száma | 1x1 |
Fékek | Egyéb |
Kerékátmérő | 20" |
Anyag | acél |
Szín | nyers |
Villa | Merev |
Termék azonosító | 73744 |
Méret | XS | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|---|
Testmagasság cm) | 142.24 - 152.40 | 152.40 - 165.10 | 165.10 - 177.80 | 177.80 - 185.42 | 185.42 - 198.12 |
Az MTBIKER webáruházban kínált kerékpárok újak, nem használtak, hivatalos forgalmazótól származnak és teljes garanciával rendelkeznek. Több márka még élethosszig tartó vázgaranciát is vállal regisztráció esetén. Minden garanciális szerviz az MTBIKER üzletekben történik a személyes átvételt vagy a kerékpár (vagy annak egy részének) futárral történő kézbesítését követően.
- A kerékpárt kivesszük a gyártó dobozából.
- A kerékpárt összeszereljük, leellenőrizzük és beállítjuk (hátsó- és első váltó, rugóstag, villa, kerekek...)
- A kerékpárt gondosan visszacsomagoljuk a dobozba és elküldjük
- Ha a kerékpárt személyes átvételre vagy házhozszállításra rendeled, a kerékpár összeszerelve és leellenőrizve vár rád.
- Ha a kerékpárt futárral rendeled a címedre, akkor a következő feladatok várnak rád:
- Vedd ki a kerékpárt a dobozból, és óvatosan távolítsd el a védőfóliákat és a védőanyagokat.
- Rögzíteni a kormányt a kormányszárhoz (1 perc, 4 vagy 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Behelyezni az első kereket a villába (1 perc, nincs szükség szerszámra, ha a kerékpár gyorskioldós).
- A fejcsapágy csavarjának meglazítása, a kormányszár egy vonalba állítása a kerékkel, a villa nyakán lévő felső csavarok meghúzása, majd a fejcsapágy meghúzása (2 perc, 4 vagy 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Felszerelni a pedálokat a hajtókarokra, miközben be kell zsírozni a pedálok menetét, és figyelembe kell venni a megfelelő oldalt (1 perc, egy 8 mm-es imbuszkulcs vagy egy 15 mm-es francia kulcs szükséges).
- Rögzíteni a nyeregcsövet a vázba (10 másodperc, nincs szükség szerszámra, ha a váz gyorskioldós).
- Felfújni a gumiabroncsokat és szükség esetén a villát és a rugóstagot a szükséges nyomásra (2 perc, pumpa szükséges).
- Leellenőrizni az imbuszcsavarok és a gyorskioldók meghúzását (2 perc, 4 és 5 mm-es imbuszkulcs szükséges).
- Menj el egy tesztkörre! Kezeld óvatosan a kerékpárt, amíg meg nem szokjátok egymást. Ha a kerékpár tárcsafékkel van felszerelve, akkor újonnan visszafogott lesz a teljesítményük - nagyobb sebességről való 4-5 erőteljes fékezés után érik el a teljes fékezési teljesítményüket.
Jelenleg nincsenek itt értékelések